duminică, 4 aprilie 2010

Experienta 6D

Astazi am decis sa scot capul in lume, impinsa probabil de obisnuita greata cu iz pascal. Cum mai toate localurile sunt inchise, am hotarat sa merg acolo unde merg toti oamenii lipsiti de inspiratie : la mall. Mi-am luat inima in dinti si am facut saltul de la 3 la 6D, din nevoia acuta a unei senzati tari. Asa ca din comoditate dar si lipsa de inspiratie, am ales Haunted House. Auzisem ca ar fi smechera acesata versiune upragada a filmelor tridimensionale , si curiozitatea m-a impins pe un scaun confortabil in sala de cinema. Trebuie sa stii ca desi la prima vedere scaunele par foarte confortabile, ar fi bine sa nu te amagesti ,caci in curand te vor arunca in stanga si in dreapta.
Daca ai fobie de serpi, paienjeni, soricei si alte lighioane stranii, iti sugerez sa vezi un film acasa, mancand popcorn. E mai sanatos pentru inima ta slaba si poate mai relaxant. Altfel risti sa ramai cu sechele, ca mine.
Mai trebuie sa stii ca spre deosebire de alte filme, a inchide ochii cand vrei ca totul sa e termine nu e suficient, in cazul in care celelalte simturi iti raman inca active, amintindu-ti clipa de clipa de desfasurarea actiunii.
Este absolut necesar sa stii ca daca esti un fan popcorn, sau nachos, locul tau e acasa in fata televizorului sau macar in sala alaturata de cinema. Nu te chinui sa stai la coada,decat daca esti vreun bulimic ce simte nevoia sa manance cand e sub tensiune. Altfel mai rau te vor incurca.
Experienta e foarte tare si te va incanta cu siguranta, fie ca esti sau nu un impatimit al efectelor speciale. O distractie ca asta te costa 15 lei si dureaza cam 13 min de intensitate maxima.
Enjoy!

2 comentarii:

troskplosk spunea...

n`ai mentionat daca ti`a placut sau nu:)

Deea spunea...

Mi-a placut. Asta in ciuda faptului ca la scena cu paianjenul nu stiam pe sub ce scaun sa ma bag :)) ce mi-a placut foarte tare au fost fulgerele. Pareau foarte reale..

Trimiteți un comentariu